Alla inlägg den 18 september 2012

Av Alexandra - 18 september 2012 20:25

I torsdags kollapsa min värld något jag inte avslutat något jag aldrig gjort slut.
Tog slut.

Smärtan försvan...
Allt blev bara lugn och ro...
Smällde rakt in i väggen och in i deprisationen.

Men sen så kom fredagen och jag ville bara vara själv.
Men med en telefon som ringer ja ni vet hur det är...
Så jag ringde en vän...
Landa på hennes soffa och ja sen gick det bara utför på denna helg tror jag.
Har aldrig ätit så mycket jag har inte skrattat så mycket, inte sagt så lite och bara varit på länge...
Ska vi börja på fredag kväll när jag satt och drack kaffe hos en killkompis och blev akut sugen på Mac Donalds ja vad säger man ha ha ha...

Min bästa tjej ställde upp.
   japp jag 23:30 på fredag kväll dags att inta middag med bästa bruden :)

Sen blev det kryp ner och se lite Supernatrual hur fan det nu stavas 3 avsnitt.
Innan det bar av till Shell för att handla dricka ha ha ha

 

Var av klockan är 04 på morgonen ja skoj ha ha ha.
Kommer på att jag vill ut på Alnö och leka...
För det är en underbar plats att vara på när solen går upp...
Japp även det är dokumenterat över denna helg.

    Det är fint :)
Kan inte bli bättre än att sitta och se solen gå upp och höra vattnet...
Det är en av få fördelar med Alnö :) 
Iallafall där...
Även att jag passa på att rita ett mäster verk i sanden... :)
För att påmina både mig och den bästa om helheten :)

 

Och det finns nog ingen större helhet en den här bilden.
För har man inte kärlek då har man inget annat heller.
Och jag har kärlek bland mina vänner och vissa andra människor också...

Efter en off road tripp så landade vi tillslut tillbaka till utgångspunkten vill säga gummans soffa...

Efter lite sömn så blev det pizza till lunch och kladdkaka till mellis och tacogratäng till middag. :)
Och själv klart har vi inte rört oss mer än mellan soffan, toa och uteplatsen för att röka vad säger man hoppas här är vi bara.
Så får man göra ibland bra för skälen har jag hört.

Även att jag har en bild på hur vi byggde upp vårat paradis av instängdhet :)

 

Våran privata hörna :)
Och mörkt var det 24/7   


Efter mycket om och men kom natten och vi landa på Alnö igen kollandes på stjärnorna :)
Gunga gunga, hoppa av landa i sanden för att till slut ligga på parkbordet för att se stjärnorna bättre.   
Även här har jag en bra bild :)

Ev dödad efteråt men hoppasan så det kan gå ;)

  Hon är fin min stumpa lite väl kär i cola flaskan...
Men förstårligt det är ju faktiskt några veckor kvar till hon får träffa sin pojkvän igen  :)

Söndag morgon beståd av världens hälsosamma frukost :) 

 

Japp frukost för dom två bästa i världen vad säger man...
Har man nu tagit paus så har man och den var väl behövlig.
Även att min bästa brud var läcker på söndag morgon när hon vakna :P

   

Man får se ut så här när man inte gjort ett skit dom senaste 30 timmarna mer än att vara...

Dock försvan alla bilder på mig för utom den tagen på fredagen :)

Har säkert glömt hälften nu bara för att alla bilder skulle med.

Men kraschar man in i väggen ring en vän.
Skippa mobilen.

Bunkra upp med mat och chips och dricka och film/serier.
Lås in er...
Lägg er på soffan och bara vara.

För efter dom här dygnen mår jag bättre än jag gjort på många år.
Kallas hjärnan får vila och bara vara och komma ikapp.

Värt att testa någon gång

   

Ovido - Quiz & Flashcards