Direktlänk till inlägg 13 december 2014

Den som kan få mig att tro igen...

Av Alexandra - 13 december 2014 21:31

Ett nej var allt som krävdes för att jag skulle spendera en dag till att ha en konversation med någon som blir 35 år.

Som bettede sig som om han var 5 år.
Lika tjurig och lika dum stridig.
Men bevisen talar för sig själv.

 

Hade det skett en förändring då hade inte dagens sms konversation vart vad den var.

 

Där han som hävdar att han bara blir lycklig om han får komma hem och bo med mig och min dotter.

Där han bara vill ha ett liv med oss.

 

Ja när jag sa nej och sa att reglerna för att han ska få setta sin fot innaför min dörr så....

Spårade allt ut....

 

Och jag skulle dö.

Jag är ondare än både cancer och adis.

Jag är djävulen själv och det går inte att göra mig nöjd.

Jag ställer aldrig upp och jag motarbetar bara allt.

Jag förlåter aldrig.

Jag är ett fläskberg  och en idiot.

 

För att gå över till att önska att jag får ett helvete och misär i mitt liv.
För att hoppas på att min cancer går över till att vara elakartad och sprids till hela min kropp och jag dör.

För att gå vidare och hoppas på att när jag ska opereras att läkarna ska göra ett sånt kraftigt misstag så dom skär av en artär för mig så jag dör.

 

För att förklara att man ska dricka grogg, dansa och pissa på min grav.

 

Men självklart förstod jag att hem vad han ville.

 

Och jag skulle bara ha glömt och förlåtit och hoppas på det bästa....

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

''''''''''''''''''''''

 

Så om jag kan hitta en kille som kan få mig att tro igen...
Så gör dom det bra...
Dom har lite att jobba på för att lyckas med dettta.

Så trött på att på att ha människor som hävdar att dom älskar mig som vänder allt på 5 sekunder bara för att dom fick ett nej.

 

Mina tjejkompisar säger att jag är kräsen och att jag inte ser allt.
Att jag troligtvis puttat ut dom killar som velat mer med mig för jag inte sett det.

Ja dom har nog rätt.

 

Men jag har slutat trott på att det finns en vettig kille för mig.

Jag slutade tro på det för länge länge länge sen.

Jag stängde grinden till mitt hjärta. 

För jag vill verkligen inte ha ett sånt förhållande igen.

Jag vill inte fall så hårt igen.

Jag har slutat tro att det kan finnas bra delar med någon som jag skulle dejta för jag har en tendens att hitta dom mest idiotiskaste av dom alla.

Jag har helt enkelt sluta tro på det manliga könet i helhet att dom skulle kunna bete sig.

 

Man ska inte dra alla över samma kant.

Men det är svårt att inte göra det iallafall...

 

Någonstans vill jag tro igen.

Men just nu finns det ingen som kan öppna mina ögon så  bra för att faktiskt tro igen.

Tro på det lyckliga slutet...

Tro på dom mysiga stunderna...


Men ev kanske nästa år finns det ett helt nytt år som kanske kan ge överraskningar...

 

Nej tillbaka till studierna....

 

 
 
Heytezz

Heytezz

13 december 2014 23:25

Jag tycker att du är en fantastiskt stark person som sa nej för bara det är ibland en evinnerlig spiral som tycks omöjlig att ta sig ur. Och jag vill bara säga att de finns. De där guldklimparna som man bara ser på film. De finns. Du gör rätt i att vara kräsen. Alla har fel och brister men man skall vara kräsen med hur stora "felen" får vara. DU förtjänar något bra. DU förtjänar att ha det bra. Perfekt år inte... men bra. Riktigt bra. Jag drog mig själv upp på knä, men jag har hittat mannen som hjälpte mig upp på fötter. Han finns för dig med. Tiden kommer. Jag hoppas du inte behöver vänta allt för länge...

http://Heytezz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 20 januari 2017 06:45

Det har gott 20 dagar på nya året...Jag började 2017 med en jävla fart.Ändringar i livet som i längden kommer få mig att må bättre...Har jag valt att berätta vad för alla mina närmaste vänner nej det har jag inte.För jag vill inte ha frågor hela tide...

Av Alexandra - 17 december 2015 23:23

Det var väldigt länge sen jag var här sist... Mycket har hänt sen sist...Men ändå så snurrar allt i samma cirkel utan slut...Hur jag än vänder och vrider blir jag inte av med dig...Men jag älskar verkligen att du gör bort dig...Att du ber mig lämna...

Av Alexandra - 4 april 2015 00:56

Efter två dagar men en av dom bästa i världen så känner jag hop om framtigen... Vad säger man lättare chookad i måndags när du plinga på min dörr... Men du kom med solen och du har även fast vi inte gjort så mycket...Fått mig att skratta så mycke...

Av Alexandra - 3 april 2015 01:21

Jag men varför inte vara vaken denna tid på dygnet.Eftersom jag ändå vaken så kan jag väl göra årets första inlägg jag tror det blir det iallafall...   Så vad har hänt sen sist då...   Jag gjorde vad jag trodde skulle bli min sista operation ...

Av Alexandra - 12 december 2014 07:19

Jävla jojo pendling på denna våg nu förtiden. Ena veckan dansar jag av lycka då den visar neråt och andra veckan så har jag gått upp 3 kg.Vågen och jag är inte överens om hur det ska gå till. Sen när det kommer till promender jag det är halt ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards