Alla inlägg under november 2010

Av Alexandra - 29 november 2010 14:52

Ja då var det dags att klä på sig gå ut igen.

Ta tunnelbanan till jobbet och jobba igen.

Har mer eller mindre inte jobbat på en vecka.


Men jag har i stället varit hemma med min dotter som varit sjuk :(

Men efter 30 min försök för att komma in på telefon linijen för vårdcentralen och knappa in mitt nr.


Sen gick det 45 min innan dom ringde och jag fick tid till Felicia.

Vi kom dit i rätt tid och efter en vänte tid på 27 min fick vi komma in till läkaren som efter 2 min konstaterar att min dotter är frisk men att han skriver ut host medicin åt henne eftersom hon hostar.


Men hon var frisk hmm.

Ja vad säger man suck   


Nej dags att bättra på sminket och ut genom dörren :)


Och för dom som inte vet så finns det nu snö i stockholm :)


Kram kram

Av Alexandra - 29 november 2010 09:29

God morgon eller god eftermiddag.   

Det är en underbar dag. :)

 

Så nu har jag äntligen skaffat mig en blogg som jag faktist kommer att blogga i.

Efter mycket funderingar och mycket annat så har jag bestämt mig för att ta upp bloggen igen.

 

Så vad händer hos mig då.

Ja vårdcentralen om 1 timme med Felicia som går in på sin andra vecka av att vara sjuk.

Hon hostar, snorar och har feber (med jämna mellan rum)

 

Nej nu ska sminket på och jag ska göra mig klar för VC.

 

Den 13 på Lucia så ska hon på fem årskontroll hmm ja så det kan gå :)

 

Ha de bra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards