Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Idag är jag en stolt mamma.

Av Alexandra - 7 december 2014 18:50

Idag är jag en stolt mamma.

Idag såg jag min dotter bli nöjd när hon kom till avslutnings showen och fick veta att hennes grupp dansar i andra akten.
Sen såg jag henne och hennes grupp dansa och sen mass dansen.
För att ha en dotter efter showen kommer och talar om att hon troligtvis blir yngst nästa termin i sin grupp eftersom hon byter till 10- - 13 års ålders gruppen...   

 

Felicia hade bara en sak att klaga på efter showen...
Det var att hon hade spagetti ben... Ha ha ha ha   
Men hon dansa hela vägen till busstationen från Tonhallen bara ca 1.4 km...
Sen hem med bussen...

Lyckades göra mat och somna till efteråt...

 

När jag vakna nästan 1 timme hade Felicia gjort klart alla sina läxor   

 

Så idag är jag en stolt mamma som insåg att min lilla dotter har blivit stor för fort..

Min dotter är på god väg att bygga upp sitt liv..

Hon förklara för mig på bussen hem att när hon blev stor ville hon bli dansare och ryttare..
Själv klart är polis med i bilden fortfarnade men just nu vill hon satsa på skola, dans och hästar :)

  

Nä dags att borsta ut håret på min stora tjej nu och göra en fläta... 
Sen stoppa henne i säng så jag kan ut öva magi när hon sover... :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 20 januari 2017 06:45

Det har gott 20 dagar på nya året...Jag började 2017 med en jävla fart.Ändringar i livet som i längden kommer få mig att må bättre...Har jag valt att berätta vad för alla mina närmaste vänner nej det har jag inte.För jag vill inte ha frågor hela tide...

Av Alexandra - 17 december 2015 23:23

Det var väldigt länge sen jag var här sist... Mycket har hänt sen sist...Men ändå så snurrar allt i samma cirkel utan slut...Hur jag än vänder och vrider blir jag inte av med dig...Men jag älskar verkligen att du gör bort dig...Att du ber mig lämna...

Av Alexandra - 4 april 2015 00:56

Efter två dagar men en av dom bästa i världen så känner jag hop om framtigen... Vad säger man lättare chookad i måndags när du plinga på min dörr... Men du kom med solen och du har även fast vi inte gjort så mycket...Fått mig att skratta så mycke...

Av Alexandra - 3 april 2015 01:21

Jag men varför inte vara vaken denna tid på dygnet.Eftersom jag ändå vaken så kan jag väl göra årets första inlägg jag tror det blir det iallafall...   Så vad har hänt sen sist då...   Jag gjorde vad jag trodde skulle bli min sista operation ...

Av Alexandra - 13 december 2014 21:31

Ett nej var allt som krävdes för att jag skulle spendera en dag till att ha en konversation med någon som blir 35 år. Som bettede sig som om han var 5 år.Lika tjurig och lika dum stridig.Men bevisen talar för sig själv.   Hade det skett en förä...

Ovido - Quiz & Flashcards