Direktlänk till inlägg 6 december 2014

Summering av ja bra fråga

Av Alexandra - 6 december 2014 20:46

Det är okej när livet kastar citroner...
Då ska man tydligen göra lemonad...

Det är okej när livet kastar skit....
Då kan man gödsla gräsmattan eller blommorna...

Det finns många sätt att handskas med saker och ting...

Jag är trött...

Jag har ont...

Jag vill skrika...

Jag vill gråta...

Jag vill ha ett slut...

Jag vill lägga mig ner...

Jag vill slänga telefonen i väggen...

Jag vill sätta mig i en bil och bara åka...

Jag vill flyga och dricka kaffe med en av dom bästa i hela världen...

Jag vill... Jag vill har lycka och harmoni...

Osv

 

Jag vill så mycket...


Men pågrund av läkarbesök och inga svar så ja då står jag i ett stort dö läge.
Jag kan inte lämna Sundsvall förän jag har en tid för operation eller ett svar på hur länge dom skjuter upp den här gången.
Jag kan inte bara lämna Sundsvall förän jag träffat min läkare på sjukhuset och lämnat prover...

Jag kan inte lämna på grund av att jag ska på vårdcentralen för att lämna massa prover för att dom kanske kan få en bild på varför jag har ont. För att läkaren på vårdcentralen ska försöka komma på vad som är fel med min kropp...


Ja för att hata läkare och sjukhus så ja tänkte jag tydligen bli stamkund en gång till...
Och när det kommer till min operation jag den är uppskjuten tills vi har ett svar på andra komplikationer...

Min läkare på sjukhuset ska jag träffa på onsdag eller torsdag hurra jippi...

Den söta lab sköterskan som ska sticka mig och ta massa blodprover på Vårdcentralen ja hon dejtar jag på Fredag.

Jag är trött på att vara sjuk men inte ha en lösning på problemet...

Jag är trött på att ha ont utan att få ett svar på varför...

Jag är trött jag är så jävla trött nu...

 

Det var inte riktigt det här jag skulle skriva om i kväll men ja nu får det bli så...

Jag vet att vissa läser min blogg för att få veta saker om mitt liv.
Ja här har ni era svar...

 

Jag är snart 1 år senare inte klar med operationerna,
Jag är snart 1 år senare inne på fler provtagningar...

Jag är snart ½ år senare på samma ställe som då... utan svar...

 

Så ja då har jag nog sumerat ihop mitt liv just nu...

Jag har lite känslor kvar vi livet... 
Men en passande låt just nu ikväll är 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 20 januari 2017 06:45

Det har gott 20 dagar på nya året...Jag började 2017 med en jävla fart.Ändringar i livet som i längden kommer få mig att må bättre...Har jag valt att berätta vad för alla mina närmaste vänner nej det har jag inte.För jag vill inte ha frågor hela tide...

Av Alexandra - 17 december 2015 23:23

Det var väldigt länge sen jag var här sist... Mycket har hänt sen sist...Men ändå så snurrar allt i samma cirkel utan slut...Hur jag än vänder och vrider blir jag inte av med dig...Men jag älskar verkligen att du gör bort dig...Att du ber mig lämna...

Av Alexandra - 4 april 2015 00:56

Efter två dagar men en av dom bästa i världen så känner jag hop om framtigen... Vad säger man lättare chookad i måndags när du plinga på min dörr... Men du kom med solen och du har även fast vi inte gjort så mycket...Fått mig att skratta så mycke...

Av Alexandra - 3 april 2015 01:21

Jag men varför inte vara vaken denna tid på dygnet.Eftersom jag ändå vaken så kan jag väl göra årets första inlägg jag tror det blir det iallafall...   Så vad har hänt sen sist då...   Jag gjorde vad jag trodde skulle bli min sista operation ...

Av Alexandra - 13 december 2014 21:31

Ett nej var allt som krävdes för att jag skulle spendera en dag till att ha en konversation med någon som blir 35 år. Som bettede sig som om han var 5 år.Lika tjurig och lika dum stridig.Men bevisen talar för sig själv.   Hade det skett en förä...

Ovido - Quiz & Flashcards