Alla inlägg den 1 september 2012

Av Alexandra - 1 september 2012 23:40

När jag var 13-14 år önskade jag mig vuxen och myndig.
Kunna få göra som jag vill, när jag ville.
Jag hade en bild hur allt skulle vara en dröm.

Ca 14 år senare och ensamståendes mamma sen snart 7 år tillbaka önskar jag att jag är 15-16 år igen.

När det största problemet var att komma på vilken fest man skulle,gå på, hur man skulle få dom där skorna, sminket och kläderna man ville ha. Hm ja det var tonåren hm.

Dom försvann fort...
Fast jag hade skoj tills jag var 20 :-)
Många minnen.

Sen 21 år gammal så fick jag min älskade dotter. <3. :-)

Och nu lördag kväll spenderar jag min tid till te och Greys anatomy serien...
Mina bekymmer är inte vilken fest jag ska gå till.
Utan mina problem är vad är bäst för Felicia, jobb, studier och träning

Och min önskan är att bara göra något galet.

Jag tappa bort mig i sorg, jag tappa bort mig helt enkelt och nu spenderar jag en dag i taget till att göra rätt.

Och göra rätt saker är inte enkelt men som vuxen så är man obligatoriskt tvungen att göra ett försök.

Det suger att vara tonåring när man är det och en hemlis det suger att vara vuxen...

Ovido - Quiz & Flashcards