Alla inlägg under juli 2012

Av Alexandra - 17 juli 2012 23:18

Då ligger man här i sängen igen...
Borde vara trött men nopp inte jag. Sen att jag ska upp klockan 5.30 räknas inte.

Men men än så länge trivs jag med att jobba på dagen..
Men,saknar att jobba natt

Av Alexandra - 14 juli 2012 23:54

Jag har spenderat den senaste timmarna till att flippa på tvn. Inte så mycket mer man kan göra när alla tre hulliganer sover och man väntar på att mamman ska komma hem.

Så klart landade jag på ett bröllop program mitt i flippande och insåg att en dröm jag alltid haft kommer aldrig slå in.

Men för att backa lite så har jag inte ändrat inställning gifta sig kan andra göra men inte jag.

Men skulle jag nu någon gång springa över den personen som får mig att ändra inställning, så kommer jag aldrig kunna få hela mitt dröm bröllop.
För min far checka ut för 5 år sen hm.
Ibland är saknaden stor och just nu önskar jag att de fans en mobil som funka där han är.

För oavsett vad jag hitta på kunde jag alltid säga det till han.

Nej får.blogga sen.
Hm

Ovido - Quiz & Flashcards