Alla inlägg under november 2011

Hur

Av Alexandra - 20 november 2011 23:30

Hur säger man vissa saker utan att behöva säga nått???

Hur säger man att hit men inte längre...
Hur säger man att man inte orkar...
Hur säger man att man känser sig kall...
Hur säger man att det räcker bra...
Hur säger man att det finns inget kvar...
Hur säger man att det inte finns ljus...
Hur säger man att det inte blir bra.


För allt det där behövs det ord för att säga.


Jag gråter sällan.
Men igår kom tårarna som jag inte kunde stoppa.
Och jag mår bra nu så bra man nu kan hoppas på att jag mår.


Don senaste veckorna har varit berg och dalbana...
 Men jag kommer överleva.
Men just nu så är det bra just nu vi den här stunden är det bra.


Det gör ont men det är bra 

Av Alexandra - 1 november 2011 23:04

Tålamod och jag ha ha ha ha...
Det är inget som ligger i min natur...
Får jag inte som jag vill blir jag sur...
Jag vill ha de som jag vill...
Jag vill göra som jag vill när jag känner för det...
Och jag verkligen hatar när jag inte får det...


Just nu skulle jag nog säga att mitt tålamod tagit slut.
Och när mitt tålamod tar slut brukar jag alltid komma på någon dum idée...

Som jag oftast brukar genomföra och sen brukar väldigt mycket alkholm gå ner för att överleva...


Men just nu känner jag att allt står mig i halsen...

Vill bara kräkas...

Vill bara ignorera...

Vill bara rymma...

Vill bara vara...

Vill bara glömma...

Vill bara  sluta...


Men vet ni det funkar tydligen inte så längre...

Jag är egoistisk, jag klarar mycket med ren vilja...

Jag överlever på grund av livets läxor från förr...

Men när jag inser att jag bara vill kräkas då har det gått för långt...


Jag vill en sak väldigt väl...
Men inte får jag som jag vill suck... 


Vart tog dom där samtalen vägen hej vill du ta en fika, hej vill du hitta på något, hej vill du följa med jag ska göra det...

Nej nu förtiden är det. Hej kan du passa ... eller något annat tråkigt.


Jag vill ha skoj...

Jag vill ha min hjärna bort kopplade just för en stund.


För det som händer i Stockholm ja vad säger man jag flytta 40 JÄVLA MIL där ifrån för jag orkade inte mer.

Jag lämna en bra sak efter mig...

Jag lämna ett bra jobb efter mig...

Jag flyttade hem...


Men mitt hjärta och min hjärna har inte fått kommit hem.


Det är inte kul när det är som det är...

Och jag är jätte glad över att jag har mina underbara vänner som lyssnar på mig och står ut...
Jag älskar er för det...


Nej nu ska jag gå och kolla om posten lämnade min sömn i hallen...


kram 

Av Alexandra - 1 november 2011 15:35

Idag har varit en sån här dag där mys stilen äger.
Man behöver inte dra på sig kläderna och gå ut varje dag.
Utan idag ligger jag på soffan och myser med mina kuddar och täcke...
För det är bekvämnt.
I morgon är en annan dag.
Då kommer sminket på igen för då ska jag och felicia ut och härja :)
Men idag är det mys stil som gäller och bara mys.
Felicia ute och leker med dom andra barnen...
Och jag tänker krypa ner i soffan igen. 

Ovido - Quiz & Flashcards