Alla inlägg den 6 september 2012

Av Alexandra - 6 september 2012 00:51

Fördelen är man kan ligga två i den...
Man kan göra som mig ligga själv.
Men då har man också till gång till den exklusiva lyxen att kunna ligga tvärs över, upp och ner eller ja ställningarna är många.
Kastar man då in två täcken och tio kuddar har man även.lyckats skapa något att brottas med.

Ha ha...

Dock så verkar inget hjälpa för att få mig att somna...

Så John blund som nu är ansvarig för sömnen.
Kan du vara så vänlig och lämna tillbaka min...

Jag har nu testat alla vägar som tänkas gå att sova på i denna säng.

Men det ända jag kan göra är att tänka är inte min starka sida.
Inte när det gäller att grubbla på framtiden.

Nej nu får jag kasta in handduken om jag ska orka med mig själv i morgon...

Ovido - Quiz & Flashcards