Alla inlägg under november 2012

Av Alexandra - 26 november 2012 22:02

Jag har aldrig hävdat att jag är guds bästa barn...
Har inte heller hävdat att någon jag känner är det...
Men detta är fan sanslöst...

Jag vill ha lugn och ro...
Inte skvaller express...
Jag vill leva mitt liv...
Men snart står fan utrensning och sprängning närmare stan på tapeten...
Bägaren rinner över...
Och tänker inte lämna några rester att soppa upp efter mig...

Jag jämnar med marken och sen får det vara bra med det...

Och den som nu känner för att stå ivägen lär ju vara försten som tar och åker ut genom närmaste utgång...

Guds bästa barn existerar inte...
Guds bästa barn skapades aldrig...
Alla har vi lik i garderoben...

Vissa har bara lite väl många...

Nej fortsätta med kartonger nu

Av Alexandra - 25 november 2012 09:14

Det finns alltid två versioner av en historia.

Det finns alltid två sanningar...

Det finns alltid två vägar att gå...

Det finns alltid någon fakta som inte läggs fram...

Det finns alltid två olika uppfattningar om vad som hänt...

Det finns alltid två val...

Det finns alltid två sidor på ett mynt...

Det finns alltid dom som tar parti på den ena eller andra sidan...
Utan att ta reda på allt...

För dom får bara en version och står på den sida dom hört...

Men sen finns det alltid dom som vänder kappan efter vinden...

Dom som gillar att springa på båda sidorna för det är enkelt...

Dom som håller med utan att egentligen förstå.

Dom som försöker medla för dom tycker det är bättre så.

Jag väljer dock och lämna min historia till mina närmaste vänner som jag litar på.

För all fakta behöver inte läggas fram...

Jag står för mina val...

Jag mår inte dåligt för det..

Jag lever mitt liv...

Och jag står iallafall för mina åsikter och vad jag sagt när det kommet till kritan.

Så innan ni tänkte leka häxjakt på mig. Städa upp efter er och fundera på om ni verkligen kan stå för allt ni sagt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards