Alla inlägg den 2 september 2012

Av Alexandra - 2 september 2012 23:21

Jag har ett mörkt hål i mitt hjärta.
Tomhet är den ända känslan jag känner
Kan inte sätta ord på vad det är jag saknar.
Det är helt enkelt bara tomt...

Skulle jag nu vara någon annan skulle jag nog legat kvar passiv i min säng och stirrat i taket...
Men jag tog mig ur sängen...
Dock har jag haft telefonen på ljudlöst...

Jag har lyckats sett en hel säsong av Grey.
Lekt med Felicia.
Gjort mat.
Varit social med Cattis.
Fått håret färgat.
Tagit mig igenom duschen.
Kört Micke till jobbet.
Handlat.
Börjat röja.

Ja för någon som vakna med tomhet och bara ville ligga kvar i sängen och kolla i taket har jag lyckats med en hel del.

Men svaret vart tomheten kommet ifrån har jag inte...

Det är helt enkelt bara tomt.
En väldigt tråkig känsla att känna.
Eftersom det inte finns ett svar på varför jag känner så.
Fast hade jag vetat då hade jag ju inte heller känt tomhet.

Nej dags för en ciggen

Ovido - Quiz & Flashcards