Alla inlägg den 13 september 2012

Av Alexandra - 13 september 2012 23:31

När man älskar någon är det fantastiskt...
När samma kärlek skadar en mår man piss och känner sig värdelös...

För lite mer än 12 årsen nästan 13 träffa jag dig. Du byggde upp mig... Du rädda mitt liv... Du fanns där...
18 månader och en förlovning senare krasha allt helt och hållet...
Då hade vi slagits, bråkat osv...

Men när jag behövde dig strax efter så kom du som räddaren i nöden...
Men även här sluta det illa.

Nästa gång byggde jag upp dig och vi krasha igen med en ännu större smäll... Vi sluta med varsitt vapen i handen..

Det gick ett tag och historian börjar om och om...

Men våran kärlek till varandra i detta borderline förhållande vi haft i snart 13 år började 2005 ta slut.

Och min kärlek till dig dog 2005 när din syster ringde och tala om att du låg i koma...

Men kärleken till mitt barn var större än hatet till dig...

Under alla åren har vi aldrig sagt hej då till varandra.

Men ikväll tog det slut på tålamod....
Jag älskar min dotter och jag hatar dig. Du är pappan till mitt barn på papper...

Men du har aldrig varit hennes pappa.
Du valde den fega vägen...
Och idag tog allt slut...

15 min behövdes för mig att säga allt jag ville säga till dig.15 min va vad det tog att avsluta allt på rätt sätt och säga hej då för gott.

Det gör ont men för första gången på länge är jag trött.
För första gången på länge känner jag ro.

Jag vet att jag gjorde rätt..
Jag vet att smärtan jag känner går över...
För jag har äntligen sagt hej då för gott...
På Rätt sätt...

Det finns ingen vänskap kvar finns inget som kan göra det bra.

Det tog helt enkelt bara slut En gång för alla.

Av Alexandra - 13 september 2012 19:33

Idag har varit en bra dag...
Än av dom bättre på länge faktiskt   
För lite sömn kan dock ha gjort det till en bra dag... ha ha

I morse när jag väl somna klockan halv sex i morse.
Så ringde min vännina som tur halv åtta och sa god morgon.
Och fråga om jag inte skulle ha Felicia på skolan idag...
Kan lova att det gick fort upp ur sängen, men frukost och påklädd kom Felicia i tid.   

Åkte ner på Ica köpte smör och energidryck lite trött då...   
Fortfarnde pratande med min tjejkompis.
Sluta med att jag landa i nordinggrå komun. :)
Vad säger man...
Kaffem hästar och kor...
Lite svårt att förklara.
Men jag har inte behövt tänkt idag.
Jag har bara varit :)
Och det är länge sen jag har varit det. :)

 

Nej måste lägga Felicia så får blogga senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards