Alla inlägg under januari 2017

Av Alexandra - 20 januari 2017 06:45

Det har gott 20 dagar på nya året...
Jag började 2017 med en jävla fart.

Ändringar i livet som i längden kommer få mig att må bättre...
Har jag valt att berätta vad för alla mina närmaste vänner nej det har jag inte.
För jag vill inte ha frågor hela tiden om hur går det osv...

Detta är en väg jag Själv måste gå och hitta tillbaka på...

Jag tror inte det kommer bli lätt...
Jag tror inte det kommer bli ljust i första taget..
Jag vet att det kommer vara en mörk väg att vandra...
Jag vet att den kommer vara smärtsam att ta sig igenom...

Men jag vet vad jag vill...
Jag vill lysa som jag gjorde förut...
Innan jag personlig lät människor döda mitt ljus...

Jag har alltid haft min inre styrka men...
Den här gången är det dags att få lysa och skina som den stjärnan jag är... 

Så ändra om mitt liv...

Ja jag har ju hunnit med en operation också...
Och jag önskar att jag kunde säga att det var den sista...
Men nej efter att ha haft en speciallist läkare som utförde operationen som förklarar att hon inte vet om operationen lyckats... Så ja vad säger man bitter...

Men jag måste släppa det för annars kommer jag drunkna igen...

Och jag har som hitta orken att simma nu...

Jag har tröttna på att ligg på botten och kolla upp...

Jag har min motivations listan...

Nu ska den bara få synas också :D

Nej ha en bra dag...

För nu ska jag väcka upp min prinsessa och ha en mysig stund till frukost... :)
Innan hon ska till skolan och jag till stan för att ta en promenad :D

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards