Alla inlägg under juni 2012

Av Alexandra - 24 juni 2012 23:56

Efter alla år hur kunde du.

Att du slagit mig att du försökt knäcka mig det är en sak,
För jag har stått pall och jag har båda fötterna på jorden.

Men utan att tänka efter utan att ens säga förlåt så svek du henne.
Du fick henne att gråta, du fick henne att i fråga sätta sig själv.
Allt detta bara för att du inte kan bete dig.

Jag skiter i varför du satt på polisstationen.

För bortförklaringen du gav var värdlös men varför tror att det skulle bli bättre. 
Lögner är tyvärr det ändan du kan ge.

För du vet inte hur man säger förlåt.
Det hade tagit dig 10 sekunder och säga förlåt.
Och hon hade varit nöjd över det.
Men tyvärr så är skruvabil, knark, flickvänner, ligg objekt osv viktigare så du kunde inte ens säga förlåt.
Du kunde inte prioritera henne.
Du kunde inte ens säga förlåt.

Hon var då 6 år 8 månader på dagen och hon är beviast till 99% säkerhet din dotter.
Och du såra henne.
Du dök inte upp och du sa inte förlåt.

Jag har en dotter som inte vill se dig.
Jag har en dotter som undrar om hennes far älskar henen.
Jag har en dotter som saknar dig.
Jag har en dotter som vill träffa dig.
Jag har en dotter som idag inser att det är ingen meningen för du finns inte kvar tillräckligt länge för att hon ska bli lycklig.

Min dotter är idag 6 år 8 månader o 17 dagar och jag kan säga att hon är min dotter.
För någon far kommer du aldrig bli.
För då skulle du behöva sätta någon först.

Du missa hennes första avslutning, du har missat ca 6 år av hennes liv.
Och du kommer missa dom närmaste 6-7 för nu är det verkligen upp till henne att den dagen hon själv säger att hon vill träffa pappa den dagen så lovar jag att så länge du inte är död.
Ja då lär jag väl hitta dig och du kommer stå till svars för varför du inte varit i hennes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards