Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra - 22 maj 2011 00:45

Ja det börjar närmas sig nu.
Och ja jag önskar jag kommit längre.

Men just nu är jag så besviken på vissa människor så jag vet inte vad.
Den ena ljuger.
Den andra ignorerar.
Den tredje kollar på osv.
Listan skulle kunna bli lång.

Det sägs att blod är tjockare än vatten.
Men jag har väldigt svårt att tror det just nu.
För det blod som rinner i mina kropp är då inte tjockare än vatten.

Jag trodde aldrig dagen skulle komma när jag blev så besviken så att en annan person ställs i litte bättre dagar.
Men det hände One Time One Moment.

Så vad hände egentligen inge bra svar den frågar finns det fortfarande inge svar på... hm

Ja vad säger man... Besviken = JA... Djupt besviken = Dubbel JA.
Skiter jag i vilket nu ja det gör jag.
Blod lär ska vara tjockare men upp till bevis.
Förr jag har tröttnat på allt.
Jag skiter helt ärligt i allt det där just nu.
För på listan av mitt eget blod så är det bara min Dotter och Min Mormor jag faktist bryr mig om just nu.
Resten nej orkar inte.
Detta jävla surandes som har hållit på i flera år.

VÄX UPP.
Jag hade en riktigt bra anledning att ute sluta en hel familje sida om jag vill för min dotter men det är hennes släkt.
Så jag ser till som dom får träffa henne.

Och vad gör ni jo i stället för att lösa detta så nä den får och nä inte jag som ska.
Lös de i stället. Kliv av era präktiga jävla höga hästar och landa någon gång.

Jag älskar min familj så sett men inte just nu.

 

   Så vad kan få mig att tröttna.
Kan det vara att jag gav upp ett liv för länge sen.
Tog mina saker och flytta ner av en andledning nä kan de vara så.
Och jag har betalat mina år nu.
3½ år var mitt pris att betala.
Och snart vänder jag hem och där stannar jag.

Jag kommer sakna Stor Staden men det finns alltid hotell att bo på när jag kommer ditt igen.

 

Jag Måste dock ge många kramar till Jessica, Ann, Cattis, Lissen och vissa av dom andra kompisar som orkat lyssna på mig. Jag älskar er mer än vissa andra just nu och de hoppas jag ni vet.

 

Nej dags att somna kanske.

Om jag kan vet inte om det går bra men ja ska försöka...
Ska över till mormor på middag så väl bäst jag får min skönhets sömn nu :)

 


Ovido - Quiz & Flashcards