Alla inlägg under december 2015

Av Alexandra - 17 december 2015 23:23

Det var väldigt länge sen jag var här sist...

Mycket har hänt sen sist...
Men ändå så snurrar allt i samma cirkel utan slut...
Hur jag än vänder och vrider blir jag inte av med dig...

Men jag älskar verkligen att du gör bort dig...
Att du ber mig lämna dig i fred...
Att du svek..
Att du sårade...

Jag som öppna dörren...
Jag som respektera din vilja...
Inte svek...
Inte sårade...

Jag älskar verkligen ironin att det än en gång är jag som bråkar...
Fast det är du som hörde av dig och bråka & hotar...
Jajemen för alldel jag kan väl än en gång vara den som härjar o bråkar...
Hata mig gör vad du vill i ditt liv...

För hoppningsvis har du nu bränt dina broar med henne denna gång så djupt så jag aldrig mer behöver ta itu med dig igen...


Sen vi strök ihop...
Så har frågan cirkulerat varför...

Ja ta och städa bland DINA VÄNNER...
Inte någon som har med mig att göra...
Ta och ta reda på vad dom säger om dig...
Men i mina ögon är du redan skyldig...
Och det finns inge test för det dom säger...
Och jag tänker inte ta reda på om det är sant eller inte...
För jag känner dig och det dom säger skulle inte vara något nytt...
Du har blivit dömd för allt detta så många gånger runt nu...
Du har vart anklagad för detta så många gånger runt nu...
Så jag har för i helvete tappa räkningen...

Vill du hävda ditt ansvar vill du göra oss en tjänst...
Lämna oss i fred...
Så slipper jag städa upp efter dig...

Du har kastat att jag tar henne i från dig för att jag är elak...
Nej jag tar henne inte i från dig... Hon har aldrig varit din...
Du har aldrig förtjänat den titeln du så skarpt kallar dig...
För ska sanningen nu fram så varsegod gör då verklighet av ditt hot...
Och jag kommer smälla 9.5 år i ditt ansikte och jag kommer sänka dig med varje år...
Om jag så ska behöva sätta mig och flyga ditt du är...
Så lovar jag dig att jag tänker stå framför dig och rabbla allt du missat...
För än idag fast du varit här en stund och praktiserat och hälsat på kan du fortfarande inte svara på dom tre enklaste frågorna

Vad är hennes favorit färg...
Vad vill hon bli när hon blir stor...
Vad älskar hon mer än allt i världen...

Jag kan svaren för jag har varit precis här och ingen annastans glöm inte det nästa gång du hotar mig...
Glöm då inte bort vart jag vart och släppat ut dig alt lämnat dig till ditt öde...

Och när du känner att du har en stake i kroppen att säga förlåt för att du hota att göra en överdos i mitt trapphus för ett år sen till mig personligen....
När du faktiskt tänker kräla så bra...
När du faktiskt tänker stå rak ryggad och se mig i ögonen och säga förlåt för det...

Ja då kommer jag fortsätta döma dig på förhand allt som sägs för det är din natur och det är du...
Du hade 9.5 år på dig att bevisa att du kunde stå för ditt ord...

På 9.5 år har du nu bevisat att det är inte värt det och du skiter i vilket...
För du inte får som du vill...

Ja jag hoppas du får ett lyckligt liv för jag tänker inte stå kvar, jag tänker inte öppna min dörr för dig, jag tänker inte lyssna på dig, jag tänker inte hjälpa dig,  Jag tänker låta dig leva i din värld och hoppas du blir lycklig...
Och har du någon respekt till mig så låter du oss vara nu...
Du lämnar oss i fred en gång för alla...
Och väntar tills den dagen hon ringer upp dig innan du hör av dig igen...
Och om det är  1 dag - 6 år ja då är det precis så länge det får ta...

För jag har fått nog...
Jag tänker fortsätta leva mitt liv nu...
Vart jag gör det har ingen med att göra...
Det är för mig att veta och ingen annan att veta...




Ovido - Quiz & Flashcards