Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra - 18 oktober 2011 22:26

Man ska inte balanser på en tunn tråd...
Speciellt inte nu när det börjar bli kallt och halt ute

Men det är mörk och tråden är så jäkla tunn.
En jävla vägskål...
Ramla åt höger eller vänster.
Låter lika illa vilket håll jag än vänder... 


Så om ni ser mig stå stilla och stirra stör mig inte kan ramla och slå mig då och bryta ett ben kanske.

Det är en mörk årstid nu.
O ja man blir lite deppig av sig innan första snön landar på backen...
Men detta sitter verkligen längre in.

För jag vet helt ärligt  inte om jag någonsin kommer förlåta dom lögner du sagt rakt i mitt ansikte.
Det är större changes att pappan till mitt barn blir förlåten och det kommer hända den dagen helvete fryser till is.

 
Det snurrar bara runt runt just nu...
Jag vill så gärna bara ta ett steg åt sidan...
Ramla ner och fortsätta ramla...
För det jag känner mig tom...
Mer än halva jag är tom.

Det finns ingen lösning på det...

Bara att le och gå vidare för...


Sov gott mina älskade vänner...
Så kanske jag skriver mer i morgon...
För nu ska jag ut och softa med ciggen och sen sova...
Och förhoppningsvis så funkar det med en bamhams dröm      

Av Alexandra - 17 oktober 2011 21:08

Japp vintern kommer med stormandes steg mot oss.
Jag älskar kyla för just nu är det en av få saker som jag faktist känner just nu...
Jag känner bara kyla...

Jag känner inte värme så...
Jag känner bara kallt...
Står inte ut med värme...
Jag vill bara lägga mig ner och låta jorden snurra vidare

Men det går inte...

Jag har den lilla solstrålen till trotsig dotter som just fyllt 6 år som behöver...

Och det är nog många vänner till mig som är glad att jag har henne just nu...


Nej orkar inte skriva mer... 
 

Ovido - Quiz & Flashcards