Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Alexandra - 21 oktober 2011 21:37

Jag vet inte vart jag ska börja i morse...


Vakna i morse på världens sämsta sida eftersom det var något som var borta...  
Men efter mycket om och men så fick jag bena ur sängen och väckte lilla SNOZZ Prinsessan... Och ja hon är verkligen bra på att dra täcket över sig och fortsätta    ... 
Nog för att det är gulligt men verkligen inte skoj när man inser att barnet ska vara på skolan om 10 min... 
Men jag fick ditt henne i tid och alla andra barn jag skulle köra också... 


Hem och skulle dricka kaffe och inser att det saknas fortfarande något... 
Men som tur så hitta jag det jag sakna lagomt tills mitt samtal var slut och jag kunde somna om gott i sängen  :)


Sen har dagen flyttit på som den ska glömt att diska.
Men fått Felicia på ridskolan i nya utrustningen osv.

Nej nu ska jag nog röka ett slag 

Ovido - Quiz & Flashcards