Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Alexandra - 20 oktober 2011 21:22

Och då tänker alla hm vilket land.
Ingemansland har jag tänkt mig.
Åka ditt normala människor inte åker.
Där det är lugn och ro och min mobil kan vara avstängd och jag behöver inte svara.
För inget som ni kan tänkas vilja mig kan jag lösa från det stället...
Tror det är semster jag behöver.
Rymma i från allt och bara vara jag för en stund.


 


Känner något starkt innom mig som säger att jag ska nog ta resan fortare än jag tänkt mig...
Dags att faktist bli den jag än gång var.
Ärlig, Rak på sak och absolut inga mer omvägar...


Tror detta kan bli riktigt skoj...
Sluta lite hur som helst...

Men man lever ju faktist bara en gång i livet...
Så varför inte bara ge efter och låta det som faktist kallar på mig låta hända... :)


En låt som alltid får mig glad :)





Nej tack och hej för i kväll då...


Kram

      

 

Ovido - Quiz & Flashcards