Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Alexandra - 25 oktober 2011 23:45

Jag ville ju bara ha en semster...
Från allt...
Men nej så klart ska det alltid vara något i vägen som gör att det inte funkar då..,

Så hur gör man när allt verkar vara en stor härdsmälta?


Det ända jag vill vara att kunna åka till ett av få ställen där jag kan få vara jag...
Där jag vet att det gör inge om jag skriker, skrattar, gråter, vara kanon full ja så.
Bara för 48 timmar men nej funkar inte så...

För nä då har vi simskole avslutning ja ha..
Ooo Sen tänker man ja jo  vi senar lägger allt men nej då ska Felicia vara på sjukhuset hos ögon veckan som kommer.


Det är underbart att vara mamma... Men är 48 timmar så mycket att begära för mig själv??????????
Jo jag vet redan svaret nej då... Men det var du som valde att bli mamma...

 

Ger upp att blogga..
Får blogga mer sen eller något verkar inte bli mycket sömn i natt... 

Ovido - Quiz & Flashcards