Alla inlägg den 9 december 2011

hm

Av Alexandra - 9 december 2011 07:45

Vaknat i panik hela natten.
Somna någorlunda tidigit igår.
Men ha inte riktigt rätt.
Tydligen eftersom jag vaknat varannan timme i panik.
Det finns inge värre än att göra det det.
Irriterandes kan jag lova att det varit.
Sitter som största zombin.


Och jag kan inte sätta fingret på varför jag vaknar i panik. 
Men skulle jag gissa så är det min hjärnans sätt att säga släpp taget just nu.
Släpp in någon.
Men jag kan inte.
Jag vill inte.
Men det är bara inse att jag tror jag få ta in lite harmoni i mitt sovrum så jag får sova. hm

Paniken kommer ändå ge vika till slut bara att leva egenom det hela.


Fanns nog inge sammanhängandes här.

Ska göra frukost till Felicia...
Som är hemma idag....


kram 

Ovido - Quiz & Flashcards