Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Alexandra - 13 juli 2011 09:47

Jag är lite imponerad av att detta. 
Vakna vid 8 av att min dotter kommer in rusandes skrikandes god morgon :)
JAG MÅSTE BARA KISSA...
Drog kudden över huvudet och fundera varför just jag...
Varför vilja delge den informationen när toan ligger på vägen hade ju varit enklare.


Lyckas snozza om i säkert 1 min. Så kommer min dotter galloperandes och hoppar upp ger mig en kram och säger god morgon mamma.
Nu tänker jag se tv.
Ja ha hmm vist...
Släppar mig upp och konstaterar att klockan bara är 08:20

Gör frukost och nu sitter jag här funderar på vart jag ska börja.


Men jag tror jag får gå efter principen börja i ett hörn och jobba dig vidare så om jag börjar i hallen tar kök och matsal och sen då.
1. Felicias rum
2. Vardagsrummet.
3 Mitt sovrum ????

Vad väljer man när man har alla rummen som angränsar till kök och matsal? 

Nej nu är det väl dags att ta sig vidare men en bild på mammas stora tjej ska det bli också :)


   
Kan man vara mer söt när man sover i sin egen säng i sitt eget rum....
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Yes ha en bra dag 

Ovido - Quiz & Flashcards