Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Alexandra - 7 juli 2011 10:39

En kompis till mig ringde igår och tyckte sätt dig i bilen och kom upp så åker vi och bada...
JA vist satt ju bara att drack kaffe.
Efter många om och men så kom jag och Felicia in i bilen :)
Satte av upp över och landa efter att svurit över lastbils tåg och sega bilister framme i Nordingrå!!!
Där ligger gumman och solar.
In i bilen och iväg till Rotsidan.
Jag kan ju säga vägen ditt är skoj bara den grönalund kan ju hoppa och ja hmm.
Sen inse att det är så kanon fint där :)

Bara utsiken jag hade önskat att jag hade haft med mig kamran men två bilder finns :)

     
Så fint havet och jag lovar att det lär ju inte bli  över befolkat i första taget :)
Det är bara massa k märkta klippor :)

Men det stora MEN är att havet är kallt och när jag pratar kallt så pratar vi kallt 5 min och sen kändes det som om att man tappa känsel i benen men fint ditt ska jag fler gånger :) 

Ovido - Quiz & Flashcards