Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Alexandra - 16 januari 2011 19:24

Vad säger man det är mycket som snurrar runt i min lilla hjärna just nu.

Det är mycket som vandrar om kring.

Det är mycket jag vill göra men lite jag kommer hinna med...
men vad finns det att göra åt det inget helt enkelt.

Mer än att bita ihop och gå vidare...


Det är en dröm som stör min sömn nå så grymt just nu så hälften vore nog.

Men vad finns det att göra åt det.

Jag kan inte ändra på den...
Och jag kan inte förklara den.

För inners inne i mitt hjärta vet jag att den stämmer.

Men det är nog inget jag riktigt tänker erkänna just nu.


Det är inget jag tänker skriva om för då skulle ni bara trötta och sucka...


Men det är nytt år ska försöka hinna hälsa på en grav jag inte varit till på länge.

Men vad säger man jag är fortfarande arg.

Jag är fortfarande besviken på hel heten.

Men ändå...

Ja livet går helt enkelt vidare den här gången också.


Felicia mår bra och jag mår bra det här huvud saken det

Ovido - Quiz & Flashcards