Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Alexandra - 12 januari 2011 20:23

Ibland kan jag fundera på vad folk tänker med.

Om man inte efter så många försök och så många misslyckandes borde ge upp.

Men nej då vissa spelar fortfarande sitt falska spel och vissa fortsätter att spela det tyvärr än en gång med förlåga kort i kortleken.

Jag sitter på 4 ess och en kung gissa hur det slutar.

Så undrar när personen tänker sluta spela spelet och ge upp helt  enkelt.

Ja kan ju funderar på det när jag är på väg hem sen med tuben.

 

Som ni kanske märkt så bloggas det inte här.
Nej jag börjar det nya året med magsjuka grattis till mig.
Men året kan ju bara bli bättre.

Och nu har datorn pajat så jag har ingen dator hemma suck. Hitta en för 6000 kr men då skulle man ju kanske ha sparat lite mer än vad jag har gjort. hmm.

Men men som tur är så får jag be en bön till gudarna att en gullig vän kan fixa den nästa vecka.


När liggandes planer är att dra upp mot norrland i ett par dagar nästa vecka till min sötaste Ann <3.


Ja vardagen har ju åter gått till det normala nu :)
Felicia gick tillbaka till dagis i måndags och har skoj och får kanon med beröm.

Hon börjar bli en riktigt stor tjej nu :)

Så vad säger man mammas tjejen hon lär sig allt hon suger in det som en svamp, men hon är lika smart som mamma sin på att starta olika projekt och ja glöma (hostar) städa efter sig.

 

Ja vad mer finns det att skriva om just nu saknar mina underbara vänner.

 

Lissen jag tänker på dig, lovar att när jag tittar upp nästa gång ska jag komma och ge dig en stor bamse kram. :)´Kanske en puss eller två också.

 

Nej nu ropar jobbet att jag måste ut och jobba igen...

Ha de bra

 

 

kram

Ovido - Quiz & Flashcards