Alla inlägg den 4 april 2011

Av Alexandra - 4 april 2011 07:06

God morgon...   

Grått ute idag igen suck... :(
Inge skoj med allt detta gråa väder...   

Suck...
Men vad ska man göra ut och gå ska jag i alla falll..
Vill ju påstå att ska jag vänta tills det gråa vädret går över få jag nog vara still i ett par månader till...
För vår solen verkar inte vilja komma just nu suck...

Felicia har fetaste blå märket och skrap märken på hakan men det håller på att läka hon ramla med den dumma sparkcykeln i fredags.
Felicia älskar sin ridskola och hon älskar Power speciellt.
Tur att hon ska bli kär i hästen som jag minst gillar men men bara att inse att så är det.

Hon har en kille på dagis hon brukar puss på också.
Så stor börjar hon bli.
Kommer upp bilder snart.

 

Jag jag är bara mördbultad...
Och uttråkad.

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards