Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Alexandra - 21 februari 2011 11:05

Ja en timme senare och hemma med en nässprej...

Och välkomen tillbaka om jag en vecka om jag inte blir bättre...

Så nu tänker jag faktiskt lägga mig en sväng om.

 

trodde jag skulle orka blogg men jag orkar inte...

Av Alexandra - 21 februari 2011 06:38

Ja av någon konstig anledning så känner ju alla vårdcentraler för att öppna sin telefon tid klockan 8 morr.
Så nu är vi inne i den eviga väntat på att minuterna ska gå och klockan ska bli åtta så jag kan ringa och få en jävla tid.

 

Däcka lagomnt kraftigt i sängen min och gissa vakna för en timme sen morr...
Och inte nog med den med huvudvärk och världens hosta suck...
Ja vad säger man VC här kommer jag idag...
Här ska allt ta redas på varför jag är sjuk.

 

hmm

 

Nej Våra bästa år börjar strax på tv så jag får roa mig med det...

 

Bloggas mer senare

Ovido - Quiz & Flashcards