Alla inlägg den 31 december 2010

Av Alexandra - 31 december 2010 16:08

Ja då var det dags att dra ihop detta år då.

Jag gick i från att må så där... Till må kanon... till piss... Till Kanon...
Idag sista dagen på året är det Kanon bra men ändå trött som fn. Felicia sjuk och jag har en nerv i kläm.

 

Men man gör det bästa av sistuationen och myser i soffan hela dagen och kvällen.

God mat och familj och vänner är faktist det jag älskar och bryr mig om.
Plus att en nyårsafton utan att behöva klä upp mig, sminka mig eller gå till jobbet gör mig nog inte så mycket.

 

Jag skrotar runt i min rosa pyjamas idag. Det är underbart... :)
Felicia i nattlinne och morgonrock. Så det som känner pyjamas party välkommen hem till mig   .

 

Så Gott Nytt År på er alla.   

 

Planer för nästa år.
Forsätta jobba men priotera lite anurlunda.
Umgås mer med Familj och vänner.
Vem vet kanske vissa önskningar kommer slå in ;)
Ta upp träningen helt igen. Stranden till sommar...
Och ge upp ciggareterna... (ska göra mitt bästa.)

Ja så nu har jag planera lite nu ska jag dra vidare...

Ha en underbar Kväll...

 

kram

Ovido - Quiz & Flashcards